ZWROT TOWARU
Skutki odstąpienia od umowy – zakup towarów:
„W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy
zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia
rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowanyprzez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres:
Fajny Pomysł Tomasz Gajewski, Wojciech Kordowski
Spółka Cywilna
25-116 Kielce
ul. Ściegiennego 215
niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.”
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
– umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
– umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
– umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
– umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
– umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
– umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;.
– umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub
konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
– umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
– umowy o dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
– umowy zawartej na aukcji publicznej;
Formularz zwrotu
Wypełnij czytelnie formularz zwrotu znajdujący się na naszej stronie.
Zapakuj towar
Zapakuj dobrze zwracany towar. Pamiętaj by dołączyć do paczki formularz zwrotu.
Wyślij paczkę
Wyślij paczkę na adres:
Fajny Pomysł Tomasz Gajewski, Wojciech Kordowski
Ul. Ściegiennego 215
25-116 Kielce
+48 733 150 750
skarbonkaroku@gmail.com
Zwrot należności
Po przyjęciu i zaakceptowaniu zwrotu, w ciągu 14 dni zwracamy kwotę za zamówienie na podane w formularzu konto bankowe.
REKLAMACJA
Konsument ma prawo do złożenia reklamacji do 12 miesięcy po wykryciu wady. W ramach reklamacji klient może wnosić o zwrot kosztów lub ich obniżenie, naprawę lub wymianę towaru. Sklep internetowy ma 14 dni kalendarzowych, aby przekazać kupującemu informację o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji.
W przypadku braku informacji o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji w określonym czasie uznaje się ją za przyjętą w całości. Decyzja o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji musi zostać przekazana osobiście przez sprzedawcę lub osobę przez niego upoważnioną.
Formularz reklamacji
Wypełnij czytelnie formularz zwrotu znajdujący się na naszej stronie. Napisz w uwagach czego oczekujesz od nas.
- wymiana towaru na towar wolny od wad
- usunięcie wady towaru
- obniżenie (częściowy zwrot) ceny towaru
- odstąpienie od umowy
Skontaktuj się z nami
Po wypełnieniu formularza skontaktuj się z nami w celu ustalenia rodzaju reklamacji i sposobu jej rozwiązania.
Rozpatrzenie reklamacji
Po przyjęciu i rozpatrzeniu reklamacji (w terminie 14 dni nasza firma ma prawo do przyjęcia bądź odmowy reklamacji), skontaktujemy się z Państwem odnośnie decyzji i podjęcia dalszych kroków z danym zamówieniem.
USZKODZENIE W TRANSPORCIE
Gdyby podczas wysyłki paczka została uszkodzona, należy jak najszybciej podjąć stosowne kroki aby zareklamować uszkodzenie paczki w transporcie.
W tym wypadku najważniejsze jest by złożyć protokół szkody. W związku ze stanem epidemii, jeżeli nie ma możliwości spisania protokołu z kurierem, prosimy wypełnić protokół elektroniczny dostępnego na www.dpd.com.pl/protokol.
Protokół należy złożyć w ciągu 60 min od otrzymania paczki.
Skontaktuj się z nami
Po wypełnieniu protokołu skontaktuj się z nami w celu ustalenia dalszego postępowania i sposobu jego rozwiązania.
Rozpatrzenie reklamacji
W dalszych krokach będziemy podejmować decyzje odnośnie Państwa zamówienia. W przypadku pytań czy wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji.