ZWROT TOWARU
Kupujący ma 14 dni od daty otrzymania przesyłki na odstąpienie od umowy, czyli zwrot towaru bez podania przyczyny. W momencie, kiedy klient decyduje się na odstąpienie od umowy, musi odesłać towar na swój własny koszt. Sklep internetowy jest zobowiązany do oddania użytkownikowi pieniędzy za produkt oraz za koszt pierwszej przesyłki do klienta – maksymalnie w ciągu 14 dni. Co ważne, zwrot kosztów za przesyłkę wynosi tyle, ile najtańsza forma przesyłki dostępna w danym sklepie. Zwracany towar nie może być używany, ale też nie musi być np. w oryginalnym opakowaniu. Klient ma prawo do obejrzenia i sprawdzenia towaru na takich samych zasadach, jakby dokonywał zakupu w sklepie stacjonarnym. W przypadku śladów użytkowania sprzedawca może zażądać od klienta proporcjonalnego pokrycia strat. Odstąpieniu od umowy nie podlegają niektóre rodzaje towarów, np. przygotowane na indywidualne zamówienie klienta.
Formularz zwrotu
Wypełnij czytelnie formularz zwrotu znajdujący się na naszej stronie.
Zapakuj towar
Zapakuj dobrze zwracany towar. Pamiętaj by dołączyć do paczki formularz zwrotu.
Wyślij paczkę
Wyślij paczkę na adres:
Fajny Pomysł Tomasz Gajewski, Wojciech Kordowski
Ul. Ściegiennego 215
25-116 Kielce
+48 733 150 750
skarbonkaroku@gmail.com
Zwrot należności
Po przyjęciu i zaakceptowaniu zwrotu, w ciągu 14 dni zwracamy kwotę za zamówienie, pomniejszoną o koszt wysyłki na podane w formularzu konto bankowe.
REKLAMACJA
Konsument ma prawo do złożenia reklamacji do 12 miesięcy po wykryciu wady. W ramach reklamacji klient może wnosić o zwrot kosztów lub ich obniżenie, naprawę lub wymianę towaru. Sklep internetowy ma 14 dni kalendarzowych, aby przekazać kupującemu informację o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji.
W przypadku braku informacji o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji w określonym czasie uznaje się ją za przyjętą w całości. Decyzja o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji musi zostać przekazana osobiście przez sprzedawcę lub osobę przez niego upoważnioną.
Formularz reklamacji
Wypełnij czytelnie formularz zwrotu znajdujący się na naszej stronie. Napisz w uwagach czego oczekujesz od nas.
- wymiana towaru na towar wolny od wad
- usunięcie wady towaru
- obniżenie (częściowy zwrot) ceny towaru
- odstąpienie od umowy
Skontaktuj się z nami
Po wypełnieniu formularza skontaktuj się z nami w celu ustalenia rodzaju reklamacji i sposobu jej rozwiązania.
Rozpatrzenie reklamacji
Po przyjęciu i rozpatrzeniu reklamacji (w terminie 14 dni nasza firma ma prawo do przyjęcia bądź odmowy reklamacji), skontaktujemy się z Państwem odnośnie decyzji i podjęcia dalszych kroków z danym zamówieniem.
USZKODZENIE W TRANSPORCIE
Gdyby podczas wysyłki paczka została uszkodzona, należy jak najszybciej podjąć stosowne kroki aby zareklamować uszkodzenie paczki w transporcie.
W tym wypadku najważniejsze jest by złożyć protokół szkody. W związku ze stanem epidemii, jeżeli nie ma możliwości spisania protokołu z kurierem, prosimy wypełnić protokół elektroniczny dostępnego na www.dpd.com.pl/protokol.
Protokół należy złożyć w ciągu 60 min od otrzymania paczki.
Skontaktuj się z nami
Po wypełnieniu protokołu skontaktuj się z nami w celu ustalenia dalszego postępowania i sposobu jego rozwiązania.
Rozpatrzenie reklamacji
W dalszych krokach będziemy podejmować decyzje odnośnie Państwa zamówienia. W przypadku pytań czy wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji.