ZWROT TOWARU

Kupujący ma 14 dni od daty otrzymania przesyłki na odstąpienie od umowy, czyli zwrot towaru bez podania przyczyny. W momencie, kiedy klient decyduje się na odstąpienie od umowy, musi odesłać towar na swój własny koszt. Sklep internetowy jest zobowiązany do oddania użytkownikowi pieniędzy za produkt oraz za koszt pierwszej przesyłki do klienta – maksymalnie w ciągu 14 dni. Co ważne, zwrot kosztów za przesyłkę wynosi tyle, ile najtańsza forma przesyłki dostępna w danym sklepie. Zwracany towar nie może być używany, ale też nie musi być np. w oryginalnym opakowaniu. Klient ma prawo do obejrzenia i sprawdzenia towaru na takich samych zasadach, jakby dokonywał zakupu w sklepie stacjonarnym. W przypadku śladów użytkowania sprzedawca może zażądać od klienta proporcjonalnego pokrycia strat. Odstąpieniu od umowy nie podlegają niektóre rodzaje towarów, np. przygotowane na indywidualne zamówienie klienta.

Formularz zwrotu

Wypełnij czytelnie formularz zwrotu znajdujący się na naszej stronie.

Zapakuj towar

Zapakuj dobrze zwracany towar. Pamiętaj by dołączyć do paczki formularz zwrotu.

Wyślij paczkę

Wyślij paczkę na adres:

STREFA ODBITEK
Leśna 18, 25-509 Kielce
733 150 750

Zwrot należności

Po przyjęciu i zaakceptowaniu zwrotu, w ciągu 14 dni zwracamy kwotę za zamówienie, pomniejszoną o koszt wysyłki na podane w formularzu konto bankowe.


REKLAMACJA

Konsument ma prawo do złożenia reklamacji do 12 miesięcy po wykryciu wady. W ramach reklamacji klient może wnosić o zwrot kosztów lub ich obniżenie, naprawę lub wymianę towaru. Sklep internetowy ma 14 dni kalendarzowych, aby przekazać kupującemu informację o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji.

W przypadku braku informacji o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji w określonym czasie uznaje się ją za przyjętą w całości. Decyzja o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji musi zostać przekazana osobiście przez sprzedawcę lub osobę przez niego upoważnioną.

Formularz reklamacji

Wypełnij czytelnie formularz zwrotu znajdujący się na naszej stronie. Napisz w uwagach czego oczekujesz od nas.
- wymiana towaru na towar wolny od wad
- usunięcie wady towaru
- obniżenie (częściowy zwrot) ceny towaru
- odstąpienie od umowy

Skontaktuj się z nami

Po wypełnieniu formularza skontaktuj się z nami w celu ustalenia rodzaju reklamacji i sposobu jej rozwiązania.

Rozpatrzenie reklamacji

Po przyjęciu i rozpatrzeniu reklamacji (w terminie 14 dni nasza firma ma prawo do przyjęcia bądź odmowy reklamacji), skontaktujemy się z Państwem odnośnie decyzji i podjęcia dalszych kroków z danym zamówieniem.


USZKODZENIE W TRANSPORCIE

Gdyby podczas wysyłki paczka została uszkodzona, należy jak najszybciej podjąć stosowne kroki aby zareklamować uszkodzenie paczki w transporcie.

W tym wypadku najważniejsze jest by złożyć protokół szkody. W związku ze stanem epidemii, jeżeli nie ma możliwości spisania protokołu z kurierem, prosimy wypełnić protokół elektroniczny dostępnego na www.dpd.com.pl/protokol.

Protokół należy złożyć w ciągu 60 min od otrzymania paczki.

Protokół szkody

Protokół należy sporządzić w możliwie najszybszym czasie od dostawy. Dla szkód widocznych z zewnątrz w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od dostawy.

Skontaktuj się z nami

Po wypełnieniu protokołu skontaktuj się z nami w celu ustalenia dalszego postępowania i sposobu jego rozwiązania.

Rozpatrzenie reklamacji

W dalszych krokach będziemy podejmować decyzje odnośnie Państwa zamówienia. W przypadku pytań czy wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji.