FAQ
Często Zadawane Pytania
REJESTRACJA
Co mam zrobić gdy zapomniałem/am hasła?
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „Nie pamiętasz hasła?” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło, które później można oczywiście zmienić.
ZAMÓWIENIA
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Oczywiście, zapraszamy do kontaktu pod numerem +48 733 150 750. W przypadku zamówień telefonicznych prosimy o podanie danych do zamówienia (imię, nazwisko, adres, numer telefonu oraz adres e-mail na który przychodzą informacje o statusie zamówień).
CZY MOGĘ WYCOFAĆ ZŁOŻONE ZAMÓWIENIE?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. O rezygnacji można nas poinformować drogą mailową lub telefonicznie pod numerem +48 733 150 750 – informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
CZY MOGĘ OSOBIŚCIE ODEBRAĆ SWOJE ZAMÓWIENIE W SIEDZIBIE PAŃSTWA FIRMY?
Oczywiście. Po odbiór zamówienia zapraszamy pod adres Fajny Pomysł, ul. Piotra Ściegiennego 215, 25-116 Kielce woj. świętokrzyskie. Przed przyjazdem bardzo prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 733 150 750 w celu sprawdzenia dostępności produktu.
CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ TOWAR Z OPCJĄ WYSYŁKI ZA GRANICĘ?
Oczywiście. Na naszej stronie Skarbonkaroku można zamówić skarbonkę z wysyłką do dowolnego kraju w Unii Europejskiej lub można złożyć zamówienie na naszej drugiej stronie Cashwall.eu przygotowaną na rynki zagraniczne.
CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY TOWAR?
W ciągu 14 dni od momentu odbioru towaru każdemu Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny zwrotu.
CZY W CENY WLICZONY JEST PODATEK VAT?
Tak, ceny zawierają podatek VAT.
CZY MOJE DANE PODCZAS REJESTRACJI/PŁATNOŚCI SĄ BEZPIECZNE?
W naszym sklepie wykorzystujemy wymagane mechanizmy ochrony danych osobowych.
JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?
Za zamówienie mogą Państwo zapłacić:
– zwykłym przelewem na konto sklepu,
– obsługujemy również BLIK oraz PAYPAL,
– kurierowi podczas odbioru przesyłki (zapłaty za pobraniem- gotówką u kuriera),
– płacąc przy odbiorze towaru.
ILE BĘDZIE TRWAŁA REALIZACJA MOJEGO ZAMÓWIENIA?
Termin realizacji zamówienia w sklepie obejmuje czas potrzebny na przygotowanie przesyłki, do którego należy doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera.
JAK SIĘ Z PAŃSTWEM SKONTAKTOWAĆ?
Jesteśmy dostępni do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
Adres Sprzedawcy: Ściegiennego 215, 25-501 Kielce
Adres e-mail Sprzedawcy: skarbonkaroku@gmail.com
Numer telefonu Sprzedawcy: +48 733 150 750
CZY SKLEP POSIADA REGULAMIN?
Oczywiście tak. Można się z nim zapoznać w zakładce Regulamin.
CZY SKARBONKA MOŻE MIEĆ DOWOLNĄ GRAFIKĘ W TLE?
Oczywiście. Zapraszamy do zakupu skarbonki spersonalizowanej z naszej oferty. Po zakupie proszę w uwagach podać tekst i jeden ze sposobów personalizacji:
– napis z plexi na górze skarbonki
– dowolne zdjęcia jako tło skarbonki (plik proszę wysłać na naszego maila)
– napis z plexi na środku skarbonki (indywidualna wycena – prosimy o kontakt z zapytaniem)
SKARBONKA
Ile można uzbierać w skarbonce i ile monet się w niej mieści?
W naszej skarbonce mieści się 1830 zł. Mieści ona 365 monet oraz jedna ostatnia moneta, która otwiera skarbonkę czyli 366 sztuk monet 5 zł.
Ile monet 5 zł mieści się w skarbonce?
W skarbonce można pomieścić 366 monet o nominale 5 zł.