Najczęściej zadawane pytania
Rejestracja
Czy moje dane podczas rejestracji/płatności są bezpieczne? W naszym sklepie wykorzystujemy wymagane mechanizmy ochrony danych osobowych.
Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła? W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „Nie pamiętasz hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
Zamówienia
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie? Niestety nie. Zamówienia można składać wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej www.skarbonkaroku.pl.
Czy mogę wycofać złożone zamówienie? Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. O rezygnacji można nas poinformować drogą mailową – informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
Czy mogę osobiście odebrać swoje zamówienie w siedzibie państwa firmy? Oczywiście. Po odbiór zamówienia zapraszamy pod adres „Strefa Odbitek”, Leśna 18, 25-509 Kielce woj. Świętokrzyskie
Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę? W chwili obecnej sklep Skarbonka Roku realizuje zamówienia jedynie na terenie RP.
Czy mogę zwrócić zakupiony towar? W ciągu 14 dni od momentu odbioru towaru każdemu Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny zwrotu.
Czy w ceny wliczony jest podatek vat? Tak, ceny zawierają podatek VAT.
Jak mogę zapłacić za zamówienie? Za zamówienie mogą Państwo zapłacić:
- zwykłym przelewem na konto sklepu,
- kurierowi podczas odbioru przesyłki (zapłaty za pobraniem- gotówką u kuriera),
- płacąc przy odbiorze towaru.
Ile będzie trwała realizacja mojego zamówienia?
Termin realizacji zamówienia w sklepie obejmuje czas potrzebny na przygotowanie przesyłki, do którego należy doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera.
Czy skarbonka może mieć dowolną grafikę w tle?
Oczywiście. Po zakupie proszę w uwagach podać tekst i jeden ze sposobów personalizacji:
- napis z plexi na górze skarbonki
- dowolne zdjęcia jako tło skarbonki (plik proszę wysłać na naszego maila)
- napis z plexi na środku skarbonki (indywidualna wycena – prosimy o kontakt z zapytaniem)
Inne
Jak się z państwem skontaktować? Jesteśmy dostępni do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Adres Sprzedawcy: Stokowa 7, 25-702 Kielce. Adres e-mail Sprzedawcy: skarbonkaroku@gmail.com. Numer telefonu Sprzedawcy: +48 733 150 750
Czy sklep posiada regulamin? Oczywiście tak. Można się z nim zapoznać w zakładce Regulamin.